VEELGESTELDE VRAGEN

Mijn artikel is beschadigd, verkeerd geleverd of incompleet, wat moet ik doen?
Wij vinden het vervelend dat jouw artikel niet is aangekomen zoals zou moeten. Stuur ons altijd eerst een mail voordat je het artikel retour stuurt. Wij proberen je klacht zo snel mogelijk met je op te lossen.

Beschadigd
Op alle Lola Jolie gekochte artikelen zit een garantie van vier weken na ontvangst. Mail ons de klacht, het ordernummer en foto van klacht door en stuur deze naar info@lola-jolie.nl. Wij zullen je klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen.

Je kunt geen aanspraak maken op de garantie bij:
* Beschadiging door opzet of nalatigheid
* Uitzonderlijke slijtage
* Beschadiging door het niet opvolgen van de wasvoorschriften

Verkeerd geleverd: Heb je een verkeerde maat of een ander product ontvangen dan besteld. Neem dan eerst contact op met onze klantenservice via info@lola-jolie.nl. Wij zullen er dan voor zorgen dat je het product zo snel mogelijk toegestuurd krijgt.

Incompleet:
Ontbreekt er een artikel in jouw zending? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@lola-jolie.nl. Wij zullen zo snel mogelijk uitzoeken waar het missende artikel blijft.

Ik heb mijn bestelling geretourneerd, maar heb nog geen creditnota ontvangen?
Geen paniek! Dan hebben wij jouw bestelling nog niet retour ontvangen of verwerkt. Retour gestuurd via PostNL? Dan duurt het meestal 4-5 werkdagen voordat het verwerkt is. Als wij jouw retour hebben ontvangen, sturen wij je een creditnota per mail. Je kunt dan het geld binnen 14 dagen op je rekening, welke gebruikt is tijdens het plaatsen van de originele bestelling verwachten.

Ik heb geen pakbon ontvangen bij mijn bestelling, maar ik wil deze retour sturen wat moet ik doen?
Wanneer je geen pakbon hebt ontvangen bij je bestelling en je wilt deze retour sturen, willen wij jou vragen om het volgende te doen.
Voeg bij je retour een document toe en vermeld daarin de volgende gegevens:
- Naam
- Ordernummer
- Artikel
- Reden van retour

Ik ben vergeten mijn pakbon met mijn retour mee te sturen, wat moet ik doen?
Wanneer je de pakbon bent vergeten mee te sturen met je retour, willen wij jou vragen om het volgende te doen.
Stuur een e-mail naar retour@lola-jolie.nl en vermeld daarin de volgende gegevens:
- Dat je je pakbon bent vergeten mee te sturen
- Naam
- Ordernummer
- Artikel
- Reden van retour

Binnen welk termijn wordt een bestelling geleverd?
We willen natuurlijk jouw bestelling zo snel mogelijk bij je thuis afleveren... Daarom doen we ons uiterste best. Als je op werkdagen voor 17.00 uur besteld, versturen wij het dezelfde dag! Met een beetje geluk heb je het dan de volgende dag al in huis! In het weekend duurt het iets langer maar wij streven ernaar dat je bestelling er zo snel mogelijk is.

Wat zijn de verzendkosten?
De standaard verzendkosten zijn € 4,95 voor Nederland en € 8,- voor België. Als je boven de € 50,- bestelt, versturen wij het pakketje gratis (binnen Nederland en België) naar je op!

Waarom heb ik nog geen orderbevestiging gekregen?
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je direct een orderbevestiging. Geen mail ontvangen? Kijk eerst even in je ongewenste mail. Mocht je hem daar niet terugvinden dan is er waarschijnlijk iets misgegaan met het invullen van je gegevens. Controleer in ACCOUNT of je e-mailadres klopt. Je bestelling niet terug te vinden in je account? Dan is je order waarschijnlijk gelukt zonder account en mailadres. Neem direct contact op met onze klantenservice via info@lola-jolie.nl

Kan ik mijn bestelling nog veranderen of annuleren?
Je ontvangt per mail een verzendbevestiging wanneer je pakketje onderweg is. Wanneer je bestelling is verzonden, kunnen we jouw bestelling helaas niet meer veranderen of annuleren. Natuurlijk kun je jouw pakket na ontvangst wel retourneren. Klik hier voor meer informatie over het retourneren.

Waar blijft mijn bestelling?
Bestel je op werkdagen voor 17.00 uur, dan versturen wij het nog dezelfde dag! In de verzendbevestiging die je vervolgens ontvangt staat jouw tracking-nummer waarmee je bestelling te volgen is.
- Begint je nummer met 3S? Klik dan op het tracking-nummer om je bestelling te volgen.
- Begint je nummer met BUS? Dan is deze met brievenbuspost verzonden en is deze helaas niet te traceren.
- Begint je nummer met 2000? Dan kun je jouw bestelling traceren door het tracking-nummer in de onderstaande link te plakken achter het '=' teken:
http://www.trackyourparcel.eu/showparcelinfo.asp?AN=91d1ujErYtd&KC=

Waar vind ik informatie over het product?
Bij de productinformatie en onder het kopje DETAILS kun je belangrijke informatie vinden over de maat van het product. De pasvorm is normaal tenzij anders wordt vermeld.

Het product is uitverkocht, komt deze nog terug op jullie website?
Is jouw favoriete Lola Jolie item uitverkocht en wil je weten wanneer en of deze nog terug op voorraad komt? We zijn altijd druk bezig om de populaire Lola Jolie items weer op voorraad te krijgen. Wij kunnen niet garanderen dat een uitverkocht Lola Jolie item weer terugkomt op onze website.
Houd onze website, social media en nieuwsbrief goed in de gaten zodat je er op tijd bij bent!

TIP! Schrijf je hieronder direct in voor onze nieuwsbrief!

Is het mogelijk om een product te reserveren?
Nee, producten zijn helaas niet te reserveren. Het kan gebeuren dat een Lola Jolie item heel snel uitverkocht is, wij doen ons uiterste best het product zo snel mogelijk weer aan te vullen zodat jouw favoriete Lola Jolie item weer snel beschikbaar is. Houd onze website, social media en nieuwsbrief goed in de gaten zodat je er op tijd bij bent!

Hoe plaats ik een bestelling?
Het bestel proces is heel simpel! Kies de items die je graag in je garderobe wilt hebben, kies daarna de juiste maat en kleur en klik vervolgens op IN WINKELWAGEN.
Het product wordt nu in je winkelwagentje geplaatst. Is je winkelwagentje helemaal naar wens dan kan je nu klikken op GA DOOR NAAR AFREKENEN. Volg alle stappen om je bestelling af te ronden. Nadat je bestelling is betaald ontvang je een bevestigingse-mail. Als je op werkdagen voor 17.00 uur besteld, versturen wij het dezelfde dag! Klik voor een uitgebreide uitleg dan onderaan de pagina op BESTELLEN.
Hoe kan ik mijn Lola Jolie bestelling betalen?
Je kunt bij ons alleen via IDEAL betalen.

Hiermee kunt u betalen indien u toegang heeft tot internetbankieren. U kunt met de volgende banken betalen:
ABN-AMRO Bank
Fortis
ING
Rabobank
SNS Bank

Betaling is eenvoudig en gaat volgens dezelfde (strenge) beveiligingseisen van uw bank.

LET OP! Het is niet mogelijk om zelf vanuit uw bank een overschrijving te doen of per acceptgiro te betalen.

Ik heb een kortingscode ontvangen. Op welke producten kan ik deze kortingscode toepassen?
Een kortingscode kun je gebruiken om korting te krijgen op het bedrag van je totale bestelling. De kortingscode kun je invoeren in je winkelwagen.